Sista veckan börjar nu...

Alltså sista veckan på sommarlovet! Sen är det dags för vardag igen. Lucas börjar den 18:e och Ludwig den 20:e. Får se hur jag ska roa dessa grabbar denna vecka. Funderar på om vädret tillåter att utforska lekparkerna uppe på Herrhagen.

Vi har fått tvestjärtar på vår balkong! Äckligt... och det värsta är att Per hittade en i min säng i morse när han bäddade! Hjälp!!! Jag ska inspektera min sida av sängen när jag lägger mig sen, ska förresten inspektera Pers sida också, det är säkert därifrån den kom....

I dag har vi firat Sofia som fyller 22 år, hon fyller i morgon men vi firade henne idag. Grattis i förskott!

Var ute och gick på förmiddagen idag. Astrid var inte så nöjd hela tiden, fick ta en matpaus och även kortare pauser så att hon fick kika lite på omgivningen :). Hon uppskattade inte sufflettaket hela promenaden.  I början av promenaden sov hon och när jag kikade in till henne såg hon ut så här:


Hon har i sömnen lyckats får mössan över ansiktet, hon hade inte mössan på sig från början utan den låg brevid :)


Vår nya bil förresten.




Tjena på er!



Grabbarna busar i museiparken (konstig stavning). Vet inte riktigt vad Ludwig håller på med, han kanske ser en snygg tjej längre bort åt höger?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lina

hej svejs

2009-08-10 @ 21:06:01
Postat av: Susanne

Hej, vi har typ tvestjärtsinvasion runt vårat hus. Hittar mellan 1-4 innomhus varje dag! Har sprejat radar runt hela huset och runt alla fönster och dörrar så den senaste tiden har det varit bättre. För ca 3 veckor sedan hade jag runt mina tår innanför strumpbyxan i sex timmar (!!!) när jag var och jobbade innan jag märkte att det kittlades till några gånger! Tog av mig strumpan och fick mitt livs chock! Antar att den ville få flyga gratis ner till vart-jag-nu-var men synd för den för den dog rätt fort efter upptäckten =) I förrgår morse vaknade jag på morgonom av att något kittlades i sidan, flög upp och där sprang en jävel runt! Den dog också! Nu vaknar jag 3-4 ggr per natt av att det tycks krypa i hela mig.. Hatar hatar hatar krpy å annat skit!! =)) Men köp radar, det funkar relativt bra, Myrr oxå! Ha det, kram

2009-08-13 @ 07:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0