Tjoho

Vi har äntligen fått tag i en lokal att vara i efter dopet. Betlehemskyrkan har en lokal som vi kan vara i. Äntligen, det var lite panik där ett tag. Tack Anna för tipset om lokal. Så ni som läser detta och har fått inbjudan, dopkaffet blir alltså i Betlehemskyrkan, man går in vid innergården.

I dag har jag varit en väldigt duktig hemmafru. Jag har bakat syltkakor och frostat av frysen. Kan tillägga att jag gjorde detta samtidigt... blev lite kaos när Astrid vaknade och ville ha mat samtidigt som kakorna var klara. Det blev till att öppna ugnsluckan, stänga av ugnen, sätta sig på golvet och amma och samtidigt kontrollera frysvattnet som inte rann ner i behållaren utan ner på golvet...

I morgon är det kiropraktor igen och sen ska jag och Ludwig till logopeden. Ska nog försöka göra några fler kakor också. Det var enkelt. Enkelt är lika med bra...

Nu ska vi ner och kolla på film.

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att det fixade sig med lokal! Det är jättesmidigt att vara där.

Ramen i fotot ingår. Man kan välja vit eller svart och olika bredd på vita eller utan....Tyckte det var riktigt snyggt med svart. kram

2009-08-26 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0