Gissa vad jag har???

Jag har en rosa laptop! Gissa om jag är glad... Då Astrid ska få ett eget rum så småningom, och jag hade en stationär dunderklump som brummade kände vi att jag behövde en laptop. Per har ju redan en och vi behöver en varsin då vi sitter båda två ganska så mycket vid datorn på kvällarna (jag på dagarna). Fick lite pengar i julklapp som jag genast tänkte laptop om. Så i dag passade vi på.  Så här ser den ut:


Visst är den söt? Jag är kär i den och till och med Ludwig sa att den var fin. Det är en 10" skärm och det är helt ok. Jag använder ju datorn mest till att surfa på, skriver ju inga arbeten på den längre. Det bästa är ju att det är trådlöst internet i den så jag kan sitta nere och surfa eller som jag gör nu, sitter i soffan med benen på soffbordet och datorn i knät! Ergonomiskt som sjutton...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0