Snart är det julafton

Ungefär 1 timme och en kvart kvar, sen är det den 24:e. Jag älskar julafton, det är något speciellt med den dagen och de följande dagarna. Det blir en speciell lukt och stämning då. Tyvärr är jag gift med Grinchen, men han kan inte förstöra julen ändå, han får helt enkelt finna sig i denna högtid. Jag vet nog att han innerst inne tycker lite om julen i alla fall. I morgon ska vi först till Pers mamma på en liten träff, sen ska vi hem till min mamma och äta julmat. Efter att vi har ätit för mycket ska vi gå hem hit för att öppna klappar och fika. Vi gjorde så förra året och det var helt ok.

På juldagen kommer farmor hit för att äta lite julmat med oss. Sen är det inget planerat utan det blir nog att försöka njuta av den lilla snö vi har och bara ta det lungt. Per (Grinchen) börjar jobba igen den 4:e januari. Gött att bara vara ibland.

Kram på er alla och ha en jättetrevlig julafton!



Min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0