Bil

Det är nästan krångligt för mig att ta bilen till jobbet. Vi har inga parkeringar i närheten utan jag får även då gå en bit, sen är det svårt att få parkering.

Sen har jag ju turen att slippa hämtning och lämning på dagis och skola då det är Per som sköter det. Men vem vet i slutändan kanske det blir bil ändå. Det beror på hur det fortskrider detta. Men snart är nog snön borta och jag kan cykla eller gå obehindrat :) Tack ändå för att ni tänker på mig/magen... hihi.

Jag tycker inte om när kroppen sviker mig. Men det kanske är bra att dra ner på tempot lite ändå...  Nu är det ca 1 timme kvar tills Lucas kompisar kommer, det blir bara två som kommer som tur är, två stycken kunde inte komma. Bra för mig, tråkigt för Lucas.

Efter kalaset ska jag lägga mig och läsa. Det låter väl bra?

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Nina

2009-02-24 @ 19:52:24
URL: http://www.ninasegen.blogspot.som
Postat av: Nina

Nu blev det konstigt med två inlägg... =)

Klart att du måste lugna dig lite om du får en massa sammandragningar! Inga bortförklaringar... det är ju bara en begränsad tid, sen får du köra på som vanligt igen =)

Kram Nina

2009-02-24 @ 19:54:04
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lilla systern bloggar nu också :) Länk finns på ALVAS sida.

ringer imorgon kväll. Kram

2009-02-25 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0