Cecilia

Nu är det så att som heltidsarbetande tvåbarnsmor så är inte skrivarlusten på topp jämt... Ha ha!
Kaxfia! Det blir hämd på detta någongång bara så att du vet.



Har ni sett vad liten Ludwig är på detta kort. Där har han precis börjat på sin nya dagisavdelning, med bruten arm och allt. Tre år är han på denna bild. Lilla plutten!

Usch vad åren går fort... nu är  han skolpojke som kan läsa och dänga sin pappa i tv/data-spel.

Kram på er!

ps. Nina kul att det går bra för Hugo på dagis. Han kommer att lära sig mycket bus och annat nu.... 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaaaw, lille plutten!

2009-01-20 @ 10:18:58
Postat av: Nina

Ja titta vad liten han är där.. sötisen! =)



Inskolningen går väl sådär eftersom vi inte får komma dit någongång... suck! Planeringsdag igår och ingen ordinarie idag, tror dom var sjuka. Men imorgon tänker jag inte gå med på att han ska vara hemma. Han ska ju lämnas på måndag och då är det ju bra om han får mer än två dagar som han ska vänja sig att sova där...

Kram Nina

2009-01-20 @ 14:11:43
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Cissa

Hihi, liten sötnos det där tycker jag nog :)

2009-01-20 @ 22:44:54
Postat av: Mia

Vilken tur att du snart får en ny liten bebis när de andra blivit så stora. Jag får fortfarande ångest ibland när jag tänker på att Saga är min sista bebis.

2009-01-24 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0