Framkallning av kort

En sak som ger mig dåligt samvete är att vi har varit så otroligt dåliga på att framkalla kort sedan vi skaffade digitalkamera. Vi har en massa oframkallade kort på skivor... Men det skulle kännas mycket bättre om vi hade dem i papperskopior också. Vem vet i hur många år det går att titta på dessa cd-skivor? Stackars våra barn som inte kommer att ha några riktiga kort att titta på.

Är det någon som har något bra tips på billigt och bra företag som framkallar foton. Vet att vi har haft Expert tidigare men de är nog inte billigast antar jag.

Jag har nu suttit i över en timme och tittat på gamla foton. Vad fort man glömmer hur små barnen var för några år sedan och vad söta de var. Ja de är söta nu också men på ett annat sätt. :)

I dag har vi en supertråkig dag, vill inte gå ut för då blir barnen sjöblöta och vi har ingen lust att göra något annat än att bara slappa. 

I går hade Ludwig en klasskompis här, en tjej som han har pratat om och lekt med i skolan. Det fungerade väldigt bra mellan dem. De såg en film och sedan lekte de. Vi var också ut en sväng (innan det började regna) och de hann att leka av sig lite mer.

Annars har det nog inte hänt så mycket, min mage växer och blir mer och mer otymplig. Känner redan panik över att det bara kommer att bli värre. Känner mig så osmidig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan granne....

Om du går in på fujicolor. se tror jag det är, där beställer jag väldigt mycket, dom är iallafall billiga. Ska själv ta och beställa för att få ut kopior på kortena, lite roligare att kunna bläddra än att alla ska sitta eller stå vid datorn å se bilder./kram A

2009-01-25 @ 18:02:07
Postat av: Mia

Vi beställer också på fujicolor och är nöjda med det. Ända sedan Thea föddes har jag varit noga med att framkalla och sätta i album och hon tycker det är jättemysigt att sitta och titta hur det var när hon var bebis.

2009-01-25 @ 21:42:43
Postat av: Nina

Kolla in Crimson, billiga och snabba =)

Skulle också behöva ta tag i det där med framkallning och album...

Kram Nina

2009-01-25 @ 22:53:28
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Sofia

Sofia rekomenderar Fuji :)

2009-01-26 @ 11:17:45
URL: http://zupernova.blogg.se/
Postat av: Cissa

Rekommenderar inget men jag kommer hem nästa vecka så jag skulle vilja träffas och beundra magen :P

2009-01-26 @ 12:55:51
Postat av: madeleine

hej

jag och min syster använder postfoto. det är vi nöjda med, tror dom är ganska billiga och har ofta mycket erbjudande. man kan också välja att ha vit kant på korten, det är snyggt. och om man tar matta kort.

madeleine

2009-01-26 @ 13:29:13
Postat av: Mia

Uppdatering, kanske..

2009-01-29 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0