Härligt väder!

Nu är det skönt ute... Det är svalt och man får inte ont i huvudet av solen.  Hade tänkt att dammsuga idag, men vet inte om jag orkar. Kanske kan fjäska för Per att han dammsuger sen och att jag tar toaletterna. Damma gjorde jag igår.

Nu sitter barnen därnere och spelar ett spel, alltså ett riktigt spel och inte tv-spel eller dataspel. Skönt!



Per och grabbarna var och fiskade en kväll...



Lucas fångade en Brax, som senare visade sig vara en Mört!


Ludwig blev lite avundsjuk...



Vi har också varit och besökt Ludwigs kompis Liam med familj. De har köpt en husvagn som de har ställt på Mörudden. De hade en härlig pool som mina barn bodde i....

Avslutar med en bild på Astrid när hon ligger på skötbordet. Ser väldans nöjd ut där :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: anneli

Louise, det är kallt ute nu, vart tog sommaren vägen :-(

Härliga bilder på barnen

kommer ni på lörda efter 17,00???

Det blir kaffe med tårta, Johan vet ingenting så det blir en överraskning för honom

2009-07-07 @ 14:30:57
URL: http://belinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vilka fina kort! :) Här är livet som 3 barnsmamma? :)

2009-07-08 @ 15:29:06
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Sara

hur* ska det stå... inte här

2009-07-08 @ 15:29:42
Postat av: Cissa

Fina bilder på de små! KRAM

2009-07-08 @ 20:43:03
Postat av: Nina

Jättefina bilder på barnaskaran!

Tror minsann att Astrid är lite lik Lucas? =)

Kramar Nina

2009-07-09 @ 21:37:48
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0