BF +12

Nu har jag gett upp om denna bebis. Har nu kommit till insikten att det kommer att vara så här för evigt. Trodde verkligen inte att jag skulle hamna i denna situation igen. Det var jobbigt nog att gå över med Lucas, men att uppleva denna mardröm igen är ju inte klokt. Känner på mig att jag kommer missa Ludwigs skolavslutnig och Lucas cirkusuppvisning. Vill verkligen inte missa dessa stora högtider. Den första skolavslutningen är ju jätteviktig.... snyft!

Förstår inte vad jag gör för fel, varför börjar inte värkarna. Som det är nu längtar jag till smärta...
Går omkring som i ett vakum och väntar på någonting.  Alla får barn före mig. Camilla Läckberg fick den 4/6, skulle ha barn i morgon tror jag det var. En granne i huset fick sin dotter i förra veckan, hon skulle ha ungefär som mig. Herregud vad är detta!!! Bebisen rumlar runt i magen och verkar tycka livet är helt underbart. Spjälsängen dammar igen, barnvagen börjar väl snart rosta :) Åh!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du vet vad jag messade.... ;)

2009-06-08 @ 20:53:00
Postat av: Anna G

Jag anar en viss bitterhet i dina inlägg nu för tiden.... =) Kram

2009-06-09 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0