Bf +9

Här än! 
Lucas och jag har varit och hämtat Ludwig från skolan, vi fick med oss ett extrabarn också. Då är Ludwig nöjd... han har tjatat varje dag om att ta med en kompis hem. I dag fungerade det äntligen. På måndag ska han följa med en annan kompis hem, då blir det inget tjat på måndag. Skönt!

I dag har jag dammat och dammsugit. Nu ska jag torka golven och sen ta toaletterna. Gött att ha det gjort innan helgen.
Den här helgen skulle det passa bra för mig att föda barn, nästa vecka har jag mycket att göra så då har jag inte riktigt tid. Undrar om bebisen förstår mig????


Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Jag som drömde att ni fått en liten Maja i natt men inte var det rätt? Konstigt....!? Jag har idag handlat lite presenter till lilla bebisen och så fort den behagar komma ut ut mammas mage så skickas paketet på posten :) Puss och Kram

2009-06-05 @ 14:11:36
Postat av: Mia

Jag beundrar dig för jag hade inte klarat att gå över tiden så stor och less som jag var på slutet. Att städa toaletten hade varit en omöjlighet så du kanske inte lider så mycket av själva magen som jag gjorde. Lycka till för snart MÅSTE hon ju komma ut.

2009-06-06 @ 09:47:57
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com
Postat av: Cissa

Ingen blogg idag så nu har jag förhoppning om att den lilla är på väg ut :)

2009-06-06 @ 18:48:58
Postat av: anneli

HejSvejs



Jag har inte sett er idag, har ni åkt in till BB????

Är nyfiken av mig

Kramiz

2009-06-06 @ 20:57:11
URL: http://belinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0