BF+8

Japp, jag är här än...

Per kunde gå på zz-top igår så nu har jag några dagar på mig att föda innan nästa händelse ligger i farozonen. På tisdag ska jag gå med Lucas till doktorn, han ska få göra ett andningstest. Per kan inte gå för han ska till ögondoktorn. Skulle ju inte förvåna mig om det är på tisdag jag ska föda... Sen på torsdag nästa vecka har Lucas cirkusföreställning på dagis, på fredag är det skolavslutning för Ludwig. Vill ju inte missa något av detta. Första skolavslutningen är ju viktig!

Snälla lilla bebis kan du inte komma ut nu. Vi vill så gärna se hur du ser ut, vi är så nyfikna!!! Jag vill också att du kommer ut så att jag slipper ha ont i ljumskarna och jag vill kunna gå en promenad utan att flåsa som en gammal gubbe.





Kunde inte bestämma mig för vilket kort som vart bäst, så ni får se båda...



Min utsikt när jag kolla på tv.

Här kommer också ett kort som Lucas tog på morsdag. Det är min mormor och morfar som blev plåtade.



Mormor blir 84 i år och morfar blir 85 i år. Still going strong!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Alva och jag håller på den 5 juni så nu hoppas vi att bebis också gör det :)

2009-06-04 @ 13:30:33
Postat av: Nina

Å vilken mage =) Fin, men jag förstår att du vill bli av med den nu...

Jag tippar på att det är en nationaldagsbebis och att den kommer den 6 juni...

Kram kram

2009-06-05 @ 09:01:10
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0