Släta kläder!

Nu har jag fått ett nytt strykjärn. Per var iväg och bytte.  Försäljaren försökte komma undan genom att säga att garantin hade gått ut. Jo, på det första strykjärnet ja. Men man har väl garanti på produkten och inte på kvittot. Strykjärnet var ju inte ens ett år nu.  Men ialla fall, nu har jag ett nytt igen. Det funkade skitbra. Alla kläder blev så släta och fina...

Nu har jag två otroligt uttråkade grabbar hemma. Jag har ingen lust att gå ut och de vägrar ju att gå ut själva. Så vi får väl se hur detta går. Söndagar är en tråkdag! Man bara väntar på att dagen ska ta slut.... usch jag har alltid sådan söndagsångest. Speciellt idag eftersom min morgondag kommer att bli väldigt seg och trist. Först glukosbelastningen och sen jobba till 18.00. Urk och blä...

Kram


Kommentarer
Postat av: Mia

De där försäljarna försöker alltid komma undan!

2009-03-09 @ 10:50:23
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com
Postat av: Cissa

Nu är det väl snart dags för en liten uppdatering av en snart 3 barns mamma :) Vi vill se mer bilder på maggen..... så det så!



Kram

2009-03-16 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0