Nedräkning

I dag är det ev 9 dagar kvar till förlossningen. Men det kan lika gärna vara dubbelt så många dagar kvar minst.... Hoppas att jag inte går över tiden så mycket som jag gjorde med Lucas. Då är jag säker på att jag blir knäpp!!! 18 dagar över var det ju med honom. Det är många låååånga dagar kan jag säga. Fast den här bebisen verkar tro att den ska ut i genom mina ljumskar för gud så ont det gör där ibland. Försöker berätta för bebisen att den ska mer i mitten när den ska ut. Får se om jag lyckas nå fram.

I dag är det ett riktigt skitväder ute. Det regnar som bara den. Fast det är ju bra på ett sätt då försvinner det ju lite pollen. Hurra!

Lucas och jag har en segdag idag. Passar mig fint. Jag laddar nu för att komma in i duschen och för att bädda. Vi ska ju hämta Ludwig 13.30 idag så jag bör ju ha duschat innan. :)

I går hade Ludwig en kompis här. Det fungerade jättebra förutom att Ludwig blev sur och tvär för att de inte fick gå in när det var fint väder. Han kan verkligen bli sur han... Men är det fint väder och härligt då ska man vara ute. De är inne så mycket annars.  I dag när han kommer hem ska han få spela lite spel (data) tänkte jag. Då blir han nog glad det lille krypet.

Jag tror att det är nästa vecka som Ludwig ska få testa i karaten om han kan få orange bälte. Gud vad spännande. Jag kommer att vara så nervös att jag inte kan följa med. Hua!

I fredags var jag och Lucas och hälsade på hans dagis. Han hade haft en sån tråkig vecka med mig att jag tyckte att han skulle få leka av sig lite. Han var helnöjd efter det. Får nog göra något mer sånt besök innan det är dags för honom att vara där i två veckor innan sommarlovet. Det är ju inga andra barn härute nu, det blir ju bättre till sommaren då fler är hemma. Nu är det tråkiga dagar för min lilla stump.



Så här kul kan man ha det en lördagsmorgon!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj vad spännande! Lycka till! Kram anna

2009-05-18 @ 20:43:33
Postat av: Anna G

Oj oj oj vad spännande, lycka till! Kram Anna

2009-05-18 @ 20:45:07
Postat av: Anna G

Oj oj oj vad spännande, lycka till! Kram Anna

2009-05-18 @ 20:46:42
Postat av: Cissa

Vi väntar spänt men som du vet pratar ju vi med varandra ett par gånger i veckan och jag hoppas det kommer fortsätta även om vi passerar den 27:e maj..... Jag måste ju få prata av mig lite och diskutera viktiga saker som vad man ska äta till middag mm hihi Puss och Kram

2009-05-19 @ 15:10:45
Postat av: Anna G

Okej, o det tar typ ett bra tag innan man ser att man gjort ett inlägg hos dig....därav 3 likadana inlägg =) Hi hi!

2009-05-19 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0