Nej då!

Här kommer det minsann ingen bebis... Ni som trodde att jag hade fått barn nu när jag inte har bloggat... fel fel. Vi har varit utan internet i två dagar.  Mina barn kommer aldrig i tid. Kanske är min kropp det är fel på eller inte vet jag. Bebisen verkar trivas väldigt bra i vatten och att vara upp och ner. Går jag över 18 dagar med denna bebis som jag gjorde med Lucas vet jag inte hur mitt psyke kommer att vara efter det...

Ludwig har graderat sig i karaten. Han har gått från vitt bälte till orange bälte! Gissa om man är stolt som mamma! Han har inte varit med i karaten så länge så jag tycker att han är jätteduktig. 


Här står han alldeles allvarlig, men stolt!

Kram på er! Håll alla tummar ni kan för att bebisen ska vilja komma ut till oss någon gång!

Kommentarer
Postat av: familjens överhuvud

Ja färdknäppen är lagd, bara så ni vet!!!

2009-05-29 @ 22:35:26
Postat av: Louise

Typ för en vecka sedan ja! Verkade den hjälpa??? Nejdå... suck!

2009-05-29 @ 22:36:47
Postat av: Vickan

Hej! Ingen bebis?? Jag håller tummarna att bebis snart vill titta ut i det fina sommar vädret!

Va duktig Ludvig är! Han ser ut som en liten superhjälte! Hälsa bröderna bus!



Kram Vickan

2009-05-30 @ 08:23:45
URL: http://chicagobrick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0