Pakter och skitsnack

Jag menar då årets Robinsson. Jag tycker att det enda de pratar om är pakter och vem som är med i vilken. Har det varit så de tidigare åren. Jag har för mig att det har varit mer "vanligt" prat och de har gjort saker, inte bara haft tävlingar och pratat pakter. Men jag kanske minns fel? Tråkigt att det har blivit så ialla fall.

Nu ligger barnen och snosar, Per jobbar (som dörrvakt) och jag sitter här. Jag och barnen var hem till mamma och åt mat och kollade på ovannämnda program. Trevligt, men jag insåg att mina barn är fruktansvärt tråkiga i maten. Mamma bjöd på kassler med banan, äpple och curry. Tror ni mina barn åt? Nej då! Det kan ju vara farligt. Blir så trött på dem när det gäller mat ibland.

I går hade vi våra grannar över på kvällen. Vi satt på balkongen och drack öl (alkoholfri) och åt lite snacks. Mysigt var det. Skönt när det börjar på att bli varmt ute. Men det känns när solen går ner. I dag har det ju inte varit lika fint väder, men vi har varit ute en del ändå. Barnen vågar vara ute själva lite mer också. Ludwig får låna med sig en nyckel som han har i fickan. Lucas törs bara gå ut om jag står och typ tittar på dem hela tiden. Men det kommer nog att släppa snart hoppas jag.

Nu tror jag att det bara är 25 dagar kvar innan det är beräknad förlossning. Måste börja fixa lite saker nu. Men det får bli när jag har jobbat klart den här veckan. Jobbar tisdag till fredag, sen har jag semester fram till den27/5...

Kram

Kommentarer
Postat av: anneli

Tack själva, härligt att få skratta. blir inte så mycket med de om dagarna tyvärr

min dotter är lika dan, äter inte all mat. Men det lät gott och jag kan tänka mig att det var gott också. Kram Anneli

2009-05-03 @ 17:02:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27396/
Postat av: Sara

sv. men du har ju snart en liten söt bebis hos dig :) Roligare än att kunna jogga hihi! :) kraaam

2009-05-05 @ 14:33:51
URL: http://blogg.petersara,se
Postat av: Sara

hihi japp full fart hade vi :) skulle träffa prästen! det är så fint där ute på öa! :) kramis

2009-05-10 @ 14:47:16
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0