Väntar

Jag förstår inte varför jag redan letar efter tecken på att förlossningen skulle vara på G. Jag vet ju att jag inte brukar få barn före bf... Nu väntar jag redan innan det är dags. Jag måste sluta med det, jag kommer nog att bli knäpp annars. Jag bara väntar på att värkarna ska börja. Men de enda värkar jag har är i ljumsken. Det gör skitont, men tyvärr är det nog inga värkar utan mer nerver som bråkar. Syster yster med familj var här i går och då tänkte jag att kanske bebisen Ruth kunde locka ut min bebis... men det funkade inte. Suck!

Nu är ialla fall det mesta klart inför bebisen. Sängen är klar, vagnen är klar, skötbord finnes och kläder finns. Det som är kvar är blöjhink och skötväska. Det kanske är därför som jag inte har värkar! ha ha.

Nu ska jag damma, bebisen vill nog att det ska vara dammfritt innan den kommer.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har en blöjhink ni kan få men ni får köpa refillgrejjer själva...

2009-05-23 @ 15:17:10
Postat av: Sara

åh snart kommer bebben! :) Vad tycker grabbarna om att bli storebröder till en liten då? kramis

2009-05-23 @ 18:33:53
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Nina

Lugn bara lugn... bebis kommer lagom till midsommar ska du se ;)

Du får putsa fönster och städa så kanske den vill komma ut =)

Kram kram

och ja.. jag har jobbat massor i veckan men ska uppdatera idag eller imorgon...

2009-05-23 @ 19:40:06
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Cissa

Kan vara så att det är killarna som varit sena men tjejen kommer på utsatt dag.... Så tror jag att det är! Puss och Kram

2009-05-23 @ 21:54:18
Postat av: Anna G

Åh vad mysigt ni kommer att få det snart med en liten bäbis. Jag vet! Och jag gissar på att den kommer den 28 maj ;) Kram kram

2009-05-24 @ 11:31:28
Postat av: Susanne N

Hej, hoppas det går bra med förlossning å allt som du snart ska sysselsätta dig med =) Lycka till. Kraam

2009-05-24 @ 15:45:07
Postat av: Malin

ÅÅ vilka minnen man får av dina inlägg. Minns det som igår när man letade symtom dagarna i ända. Och helt plötsligt ligger han där i sin säng och är tre månader. Hur gick det till? Passa på å njut nu av magen =) Kram

2009-05-24 @ 21:47:26
URL: http://mosmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0