Ringa till Landstinget! SUCK!!!

Jag försöker nu ringa till Lucas doktor för att beställa en tid för uppföljning av hans astmautredning. Han har telefontid två dagar i veckan, måndagar och fredagar mellan 08.30-09.00. Jag började ringa direkt kl 08.30 idag. Det går fram en massa signaler men ingen svarar. Har nu provat flera gånger och nu är klockan 08.49. Vart f*n är  doktorn???  Provar att ringa till sköterskan som har telefontid mellan 08.30-11.00, där är det ett meddelande att när hon inte svarar är hon ev ute och jobbar på mottagningen, man kan lämna ett meddelande men det är inte säkert att hon hinner ringa upp!!! JAG HATAR ATT RINGA TILL VÅRDCENTRALER!!! Jag önskar att man hade pengar så att man kunde gå före i köer och dyl. Jag förstår verkligen folk som gör det för det här funkar ju inte....

Tur att man inte är allvarligt sjuk. Tycker så synd om de som har en svår sjukdom att tampas med och sedan behöva tampas med sånt som ska fungera. Det här känns ju löjligt.

Nu är Louise arg igen. Kanske dags för en insändare. Det brukar kännas bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0