Insändare




http://nwt.se/asikter/insandare/article603465.ece


Varsågoda och läs! Där jag bor finns det flera utekatter och jag har sett flera gånger att de sätter sig sanden i lekparken och bajsar. Vi har också när vi inte hade garage fått "trevliga" kattfotavtryck på bilen.

Vet att många inte håller med mig, men så är det. Det finns ju en lag som man ska följa... även om den är lite tandlös.

I dag ska jag och Lucas ner på stan, han behöver höstskor och termobyxor. Suck, har ingen lust, men så är livet....

I morgon ska Ludwig ha sin första karatetävling! Jag är jättenervös. Håll tummarna för grabben.

Det är också dop för Ruth, om nu bara Lilly håller sig frisk.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Heja Louise!!

2009-10-23 @ 14:17:55
Postat av: Anneli

Gomorron, jag har inte sett några katter men det skulle inte förvåna mig men det värsta jag tycker är dessa människor som är ute å går med sina hundar i parken och låter dem få utträtta sina ärenden och inte plocka upp efter sig. Det finns ju ändå en skylt som säger att hundar inte får vistas lösa och inte utträtta sina behov. Vi har ett tufft problem i våran lilla park tyvärr

Ha det gott idag /Kram

2009-10-24 @ 10:53:05
Postat av: Louise

Fast jag tycker nog att de flesta tar upp bajset efter hunden. Har bara sett en gång att det var en brud som inte plockade upp efter sin hund. Men det är ju inte kul när ungarna har bajs under skorna när de kommer in. Nu under hösten är det ju svårt att se bajset också, det göms ju bra under alla löv :)

2009-10-24 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0