3 månader, spruta och fullt upp

I dag blir Astrid 3 månader! Herregud vad fort det går. Vi firade detta genom att gå till bvc och få spruta. Tror inte att Astrid tyckte det var en sådan bra idè det där med sprutan... Det var dessutom 2 sprutor, ett i varje lår! Stackars lilla pluttan. Hon grät och tittade på mig som att varför går du med på detta mamma! Jobbigt, och jag brukar inte vara blödig.

Annars rullar dagarna på i ett himla tempo. Känner mig stressad de dagar som båda barnen är borta på dagen. Då ska jag hinna med andra saker som kiropraktor, bvc osv, sen ska hämtningen börja kl 13.00 med Lucas först. Men men, dagarna går fort.

Idag efter att jag hade hämtat ligan var vi i parken tillsammans med syster och hennes barn. Det är ju helt underbart ute idag. Varmt och skönt. Nu är Ludwig på karate och Lucas sitter i sitt rum och skriker för att något inte gick som han ville :) Astrid sitter i babysittern och är nöjd, hon har precis bajsat i en alldeles ny blöja. Det är skönast att bajsa när man precis har fått en ny blöja förstår ni!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0