Dopet

Astrid skötte sig perfekt i kyrkan och även på dopkaffet. Hon skrek ingenting i kyrkan. Bara tittade sig omkring och åt även lite på dopklänningen. Allt flöt på jättebra, kafferepet var trevligt. Min mamma lyckades att sätta igång larmet på lokalen bara... men det löste sig det också.

Här står vi så fina så fina...



Här tittar vi inte in i kameran allihopa! Astrid håller på med sin klänning...



Nöjd kille!

Annars är allt bra. I dag har jag och Astrid varit på babyrytmik. Det gick bra, fast den babyrytmiken som jag och Ludwig gick på Västerstrand var mycket mysigare. Men denna kanske tar sig. :)

Nu ska jag gå och läsa i Camilla Läckbergs senaste... den är spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0