Blåkulla nästa

I dag är det skärtorsdag. Jag har packat det jag ska ha med mig till blåkulla... kvast, kittel, katt och trollbok. Snart drar jag. Per och Ludwig ska bara komma hem från karaten... :)

Det är också 1:a april idag. Har ni blivit lurade? Jag tror inte att jag har blivit det, förutom min mamma som lurade mig lite.

I morgon är det dags för Ruth att fylla 1 år! Herregud, vad fort tiden går. Det betyder att det bara är två månader kvar tills lilla Astrid också blir 1-åring! Hua!!!

I dag har jag och A varit till och träffat Cissa hemma hos Cissas storasyster. Det var roligt. Astrid älskar ju andra barn så hon var i sitt esse. Alva och Saga tyckte att det var kul med ett mindre kryp...  Hämtade sedan Ludwig först, eftersom Lucas hade påskbuffé och de var lite sena med att äta. Blev alltså en bakvänd runda idag.

Nu har jag äntligen påskpyntat. Kände inte för det ett dugg. Jag brukar byta gardiner i köket när det är påsk, men orkar inte det i år. De får duga.... Ska byta sen till vårgardiner och orkar ju inte byta för ofta...

Nu ska jag steka pannkakor! Ha en bra kväll och vi häxor, synns på Blåkulla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0