Bra natt

I natt har Astrid sovit hela natten. Så skönt. Har bara varit uppe två gånger i natt. Ludwig har inte riktigt fattat detta med att sova hela natten. Per har jag inte hört inatt. Hade hotat honom med att spela in hans snarkningar, och det verkar ha funkat som hot. Han däremot hävdar att jag har snarkat! Men det tror vi inte på eller hur?

I dag ska jag och Astrid ner till stan. Lade undan en tunika igår som jag ska testa idag igen. Hoppas den blir bra, kan ju vara kul att ha något nytt på sig på fredag. Har inte köpt nya kläder på länge. När man är gravid är det ju ingen idé och förra sommaren köpte jag inget direkt heller då jag skulle gå ner i vikt. Nu har jag ju inte gått ner till det jag vägde när jag blev gravid så jag har lite panik...Måste skärpa mig nu.

Har inte varit ute och sprungit på en vecka nu. Är fortfarande snuvig så jag törs inte än. Men jag tror att jag ialla fall ska ut och gå i morgon. Det ska väl inte skada.

Nej, nu ska jag och min följeslagare gå upp och göra oss i ordning. Vi tjejer har ju lite att fixa med...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0