Att vi aldrig lär oss...

Det där med bilskatten. Den damp ner idag. Blir som en chock varje år, att vi aldrig lär oss. Över 2000 kr ska de ha senast den 1/3. Tjoho! Blir så trött. Trodde att nu i mars blir det nog en bättre månad. Januari är ju piss för alla och februari är ju tufft i och med att båda grabbarna fyller år. Mars tänkte jag blir bra. Ha ha ha! Hur dum kan man blir?  Måste ju spara på dagar också så att jag kan vara hemma till efter sommaren. Urk och blä!

Ska söka ett nytt jobb idag, skulle vara gött om jag fick det. Då blir det bättre lön och vi kanske kan börja leva någon gång. Ja, ja, vi har ialla fall friska och goa barn. Fast Astrid verkar tro att blöjor växer på träd så hon bajsar på som vanligt :) Fy sjutton vad det stinker. Undrar vad hon äter som jag inte ser...

I dag är det fettisdag och jag har haft önskemål om att få en semla i kväll. Äter en semla om året ungefär. Då skulle det ju passa bra i dag. Får se om mannnen med dåligt minne kommer ihåg.

Nu leker grabbarna med lego som de har fått. Lucas har fått gubben Yoda i lego, han är söt tycker jag. Han hade till och med öron som man kunde böja lite på.

Nej, nu har Astrid förpestat köket så här går det inte att vara, bäst att ta och sanera hennes rumpa nu innan vi måste flytta :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0