Växer cyklarna?

Kom att tänka på en sak förut. När grabbarna Olsen var små och satt i dubbelkärran kunde vi ta oss fram i källaren via cykelrummet utan problem. Nu kommer jag knappt fram med en enkelvagn. Alltså måste cyklarna nuförtiden vara längre, eller? För mig är detta ett mysterium. Har de växt?

I dag har Per brutit lilltån. Han var jätteduktig och tappade en del till en grind rätt på lilltån. Nu är lilltån inte så liten längre och den har ändrat färg till blålila. Per har jätteont.... Jag bröt lilltån för några år sedan, men jag var smartare och gjorde detta på sommaren. Det är nämligen väldigt svårt att få i foten i en sko när man har väldigt ont i en tå. Jag kommer nu att lägga upp en bild på denna fot. Jag varnar känsliga tittare för äcklig fot. (jag har fotfobi).





Nu har vi lov i en vecka... tur för Per att han har semester så han slipper gå och oja sig på jobbet. Nu får han klaga här hemma istället. Jippie för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Stackars lille Per, behöver han åka till sjukhuset eller, haha

Dagens karlar säger jag bara, det är inte synd om dem.

Angående cyklarna så håller jag med dig, vissa har väldigt svårt att ställa in cyklarna ordentligt i stället. Nu är man allone en helg :-)(

2010-03-04 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0