1/1-10

Nu är det ett nytt år igen. Vi hade besök av vänner till oss. Det var väldigt trevligt! Vi åt gott och mådde gott. Lungt och bra. Barnen hade roligt och även vi vuxna. Tiden gick fort och rätt var det var så var det dags att skåla. Jag drack faktiskt ett halvt glas vin och typ fyra munnar mousserande vin. Det var längesedan kan jag säga. Astrid somnade vid 21-tiden och sov till 00.15. Perfekt!

Denna fina blomma fick jag av gästerna. Den är så fin att den ser overklig ut! Men den är äkta!

Gästerna fick fixa efterätt (smart va?) och de hade gjort en rolig grej:

Fruktsallad i en skål bestående av vattenmelonskal. Coolt!



Med lock.



Utan lock...

Tack för i går!



Sen kan man undra hur det är med vissa bilförares ögonmått när de parkerar. Vi har garage framför denna bils parkering, och jag kan säga att det är inte mycket plats att backa ut på när bilen bakom tror att den kör långtradare:)

Kram till er alla denna årets första dag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Denna person som äger denna bil är en tjej som alltid ska ställa sin bil så, alltså backa in på parkeringen, vet inte varför hon gör så men men. klaga på dem när ni ser henne.

Och ja jag menar bröstmjölk å inte välling, ibland tänker jag rätt men skriver galet,

God fortsättning på er. Astrid måste ha blivit riktigt snäll hör henne inte längre, vad har ni gjort med henne, får hon en grogg på kvällen eller, haha

2010-01-03 @ 18:17:02
Postat av: Anonym

Denna person som äger denna bil är en tjej som alltid ska ställa sin bil så, alltså backa in på parkeringen, vet inte varför hon gör så men men. klaga på dem när ni ser henne.

Och ja jag menar bröstmjölk å inte välling, ibland tänker jag rätt men skriver galet,

God fortsättning på er. Astrid måste ha blivit riktigt snäll hör henne inte längre, vad har ni gjort med henne, får hon en grogg på kvällen eller, haha

2010-01-03 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0