Barna di barna

Nu är L & L ute och leker, de har varit ute själva i en timme nu. Det är nog ett rekord tror jag. De ville vara kvar ute och leka när vi kom hem. Självklart får de det. Bara skönt det. Astrid har precis somnat sin eftermiddagslur. Perfekt att killarna är ute då. I dag såg jag att hon håller på att få en framtand i överkäken. Hon har ju 2 st i nederkäken och jag har väntat på att det ska komma i överkäken. Nu kommer det! Nu förstår jag varför hon har varit så grinig de sista dagarna och inte har velat ligga på golvet utan bara ha velat bli buren. Nu fick jag förklaringen! Stackars stumpan, först spruta i måndags och sen en tand som bråkar. Inte lätt att vara 7 månader!

Nu har de kommit in och nu får vi se hur länge A sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0