Inget särskilt

Har inget speciellt att skriva om tror jag... Har härjat runt på stan med alla barnen efter hämtningen idag. Lucas behöver en ny jacka då hans går i sönder i blixtlåset hela tiden. Vi drog igenom alla affärer som säljer barnjackor på stan. Till sist hittade vi en jacka som hade ett ok pris och rätt storlek! På åhléns, naturligtvis den sista affären vi var i... 

I dag har Astrid fått en ny bilbarnstol också. Hon har provåkt den och tyckte nog att den var rätt ok. Hon uttryckte inga särskilda känslor, men hon grät ialla fall inte.

Tror att hon håller på att få en ny tand igen. Hoppas det ialla fall, annars vet jag inte varför hon har varit så grinig idag. Vi får ju se inom de närmaste dagarna. 

Lucas var till doktorn i morse för att kolla upp astman. Det gick bra, så vi ska köra på med medicineringen som vi gör nu. Ska tillbaka i höst igen.

Nu ska jag slappa framför tv:n och mingla lite på internet.

Har gjort alla mina sysslor idag, diskning, strykning plockning osv osv. Ska bli skönt när jag börjar jobba och slipper allt sånt! IRONI!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0