Naglar

En av de bra sakerna med sommar är att mina naglar växer som bara den. De gillar sol. På vintern går de isönder och är inte alls roliga. Men nu är de jättefina.

Nu sitter jag och tittar på när Astrid äter korv och mos alldeles själv. Hon är så duktig. Det blir lite mos runt munnen och på handen, men vad gör väl det! Hon sitter och säger mmmmmm när hon äter så det är ju ett bra betyg :)

I går gjorde jag sylt för första gången i mitt liv! Jag är väldigt stolt över mig själv. Tråkiga är ju att jag inte kan äta hur mycket jag vill. Det är ju ganska så mycket points i sylt. Typiskt... men Ludwig hade till pannkakor och sa att det var jättegott så det är ju också ett bra betyg.

På måndag åker jag och mamma till Stockholm en natt. Det ska bli så skönt att få semester! Jag ska få sova en hel natt!!!! Det kommer att bli underbart... bara inte mamma snarkar... hrm.


Nu ska jag gå och lägga Astrid, för hennes vilamiddag stund


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0