Sommar sommar

I dag går Per på semester. I 5 veckor ska han vara ledig. Både skönt och jobbigt. Nu rubbas ju mina rutiner, när man går hemma så har man vissa saker som man gör och när han är hemma brukar allt falla.....:) Men det är ändå skönt att vi kan vara lediga tillsammans och bara göra ingenting. Fast någonting ska vi i alla fall göra. Vi ska åka till Eskilstuna Zoo och sova där 1 natt. Vi tänkte sova i lejonburen.... hihi. Nejdå, en stuga...

Sen ska vi ev till Smögen/Kungshamn med min moder, men det är inte bokat än. Jag och mamma ska till Stockholm och sova där 1 natt. Blir lite shopping och annat.

Sen kommer jag att lida av jobbångest lite då och då. Jag ska ju börja jobba 1 september igen. Hua. Jag trivs ju så bra som hemmafru. Men jag vet av erfarenhet att jag kommer äckligt snabbt in i jobbet igen. Det brukar ju ta typ en förmiddag och sen sitter allt i fingrarna igen. Skrämmande om jag får säga det själv.

Nej nu ska jag ta och flytta om bland dammråttorna!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0