Tänk på mig

Snälla snälla, tänk på mig idag. Jag ska ta bort ett födelsemärke och jag är jättefjompig över detta. Känns hur läskigt som helst att de ska skära i mig och ta bort en hudbit. Urk! Sen blir jag ju sydd också och detta ska man tvätta rent flera gånger och sen ska man ta bort stygnen också... jag hatar sånt. Tycker att det är vidrigt. Jag har fött tre barn utan någon bedövning förutom lustgas, jag har blivit sydd alla tre gånger i underlivet. Men detta är värre! Jag lovar!!!

Jag ska försöka uppdatera er efter detta stora ingrepp om jag överlever så att säga...

Nu ska jag damma och städa toaletterna, kommer nog inte att orka göra detta på länge efter idag :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det där kommer ju att gå kanonbra, men ska tänka på dig iallafall =)

Kram Nina

2010-06-03 @ 13:02:46
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag ska erkänna att jag bokat tid för att ta bort två stycken men fegade ur när doktorn sa att de inte såg farliga ut till 95% säkerhet. Jag föder hellre barn precis som du men det finns säkert andra som inte alls håller med. Hoppas att allt gick bra!

2010-06-03 @ 21:45:59
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0