Mycket bättre!

I dag är Astrid mycket piggare och bättre i andningen också.  Hon har inte fått alvedon på hela dagen och det har gått bra. Hon har tom ätit mat och även smörgås idag. Skönt!!!

Nu sover hon, lite sent men hon behöver mer sömn nu.

Nu har jag städat klart veckostädningen. Hade inte tänkt att göra allt idag, men det gick av bara farten. Ludwig och Lucas hjälpte till att hålla ordning på lillasyster, då går det lite snabbare.

Lilla damen sov hos oss inatt också. Men i natt får hon sova i sin säng. Hon hostade inget i natt så då kan hon sova i sitt rum. Jag fick ligga på kanten i min säng och hon bredde ut sig. Förstår inte hur en sådan liten kan ta sån plats. Per tyckte synd om mig, men bara Astrid är nöjd så....

Jag har nu börjat träna inför vårruset! Jag var ute och gick i tisdags och även idag. I tisdags provade jag att springa lite också. Svårt med barnvagn. Nu har jag jätteont i mina benhinnor och i högra knät. Knät hade jag ont i innan men jag tror inte att promenaderna gjorde att knät blev bättre :)

Snart när det är lite bättre vägunderlag ska jag springa mer. Längtar tills det är bart på backen och att jag orkar springa hela rundan!

Kram på er, nu håller Lucas på att tjata huvudet av mig. Ludwig är på karate....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0