Små saker...

Nu sitter jag här vid köksbordet och har ont i huvudet. Kanske inte så bra att sitta vid datorn, men är man beroende så är man.

Ludwig har en kompis här som heter.... Ludwig. De leker väldigt bra ihop. Fast just nu spelar de tv-spel. Lucas är på kyrkans barntimme. Astrid sover än så länge. Lugnt och skönt har jag det med andra ord. I dag har jag varit till mitt jobb och hälsat på. Förlängde min föräldraledighet till den 1/9, då är det kört. Måste njuta ordentligt denna sommar... Kul att gå till jobbet när man kan gå hem när man vill. De kände inte igen mig först när jag kom. Jag har ju klippt lugg och tydligen blev jag väldigt olik mig...

Imorgon är det dags för promenad/löpning för mig. Måste hålla i med träningen nu så att jag orkar mig runt vårruset. I morse vägde jag mig, jag hade gått upp sedan i fredags. Hur sjukt är inte det. Jag som verkligen försöker tänka på vad jag stoppar i mig och jag har börjat gå ut och gå. Vad händer då? Jo jag går upp i vikt!!!

Per han äter som vanligt, rör sig inte något märkvärdigt. Han har gått ner i vikt enbart genom att äta broccoli till maten. Vad sjutton, har inte karln ätit någon grönsak förut eller??? Det är så orättvist att han bara behöver äta lite broccoli och gå ner i vikt och en annan måste kämpa som bara den! Men men, det är bara att ta nya tag. Vill helst gå till viktväktarna, men har inte ekonomi till detta. Per tjatar om att jag inte behöver gå dit, då jag har varit där några gånger så jag borde kunna detta. Men det handlar inte bara om att man vet hur man ska göra, det är något särskilt med att gå på möten. Ni som har varit med vet vad jag menar.

Får försöka själv ett tag, men i värsta fall får jag råna en bank och gå till vv. *skoj*

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0