Sportlov

I dag har det varit jättehärligt väder. Sol och lagom kallt ute. Var ut med barnen en sväng. Ludwig och Lucas dras till snöhögar som de leker i. Jag och Astrid tittade på. Pärtan fixade i förrådet så nu är en massa saker vi hade i klädkammaren nere i förrådet istället. Mycket bättre. Jag hittar nog ingenting som vanligt. Men det brukar fixa sig. Det är nog mest Pers skit ändå...

Lucas är hostig och hes, tråkigt. När han vaknar på morgonen är han alldelse tät i luftrören. Stackarn. Då gäller det att vara snabb med hans astmamedicin.


I natt har jag tänkt att Per ska ta Astrid på natten. Hon har ju en tendens att vilja äta av mig på nätterna. Jag är inte lika pigg på den idèn, men hon få som hon vill. Om Per kommer kanske det går lättare att få henne att somna om. Håll tummarna!!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0