Again

Japp, nu var jag där igen. Viktväktaran och jag! Vi funkar bra ihop det vet jag. Jag provade att räkna points i 3 veckor själv utan att skriva in mig. Tänkte spara pengar på det sättet. Men vad hände? Jo jag gick upp i vikt. Hur sjutton är det möjligt?

Så nu kör jag med det nya programmet de har. Känns som att man får äta jättemycket... får se om det funkar på måndag när jag ska väga mig igen. Jag blir tokig om jag inte har gått ner någonting. Det brukar ju gå bra när jag sköter mig. Vore skönt om jag får bort några kilon till sommaren. Jag har kläder som jag hade sommaren 2008 och de kommer jag inte i just nu. Vill ha dem igen. Hade tänkt att springa mig i form, men det sket sig ju!

I dag är det jättefint väder ute, hoppas det håller i sig och att även värmen kommer. Vill ha riktig vårvärme nu. Vissa dagar vill man ju ha vantar på sig för sjutton.

Kram från Louise

som förundras över hur en del människor bara lever vidare som att inget har hänt!...

Kommentarer
Postat av: Lina Flacking

Jag säger bara LCHF!!! Man blir inte grön av grönsaker inte heller fet av fett... Strunta i kolhydraterna och lägg till mycket fett och njut istället!!! Du behöver inte ens röra på dig för att gå ner i vikt. Kramar Lina. (Titta in på kostdoktorn.se och lifezone.se)

2010-05-12 @ 16:15:16
Postat av: Louise

Fast den metoden känns inte helt rätt för mig. Jag tror att kroppen behöver lite av allt... Har svårt att ge upp kolhydrater.

Jag mår faktiskt bra när jag håller mig till vv, maten känns fräsch och mitt godissug minskar... Det är ju inte så att jag lider... :) Det gäller att hitta sin metod tror jag. Kramar från Louise

2010-05-12 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0