Gick bra

Det gick bra när jag vägde mig igår hos viktväktarna. -1,6kg, känns gött att det började bra. Nu kommer jag nog inte att gå ner så mycket nästa gång utan detta resultat var nog pga kroppens chock... Känns ändå bra att det blev så mycket ner, då känns det lättare att fortsätta. Längtar tills jag kommer komma i mina kläder jag hade sommaren 2008... de ligger ju i garderoben och bara väntar på mig :)

I går var grabbarna ute jättelänge på eftermiddagen. Med jättelänge menar jag 2 timmar. Det var så skönt att de kunde vara ute och roa sig.

I dag ska jag bli luggad av min frisör. Hon kommer hit vid lunchtid och fixar så att jag kan se igen.

Nu ska jag lägga Astrid och sedan dra igång operation bäddning.

Kram och ha en bra solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0