Kliande ögon

Nu har mina ögon börjat klia. Det började i går kväll, jag gissar att det beror på att det blev så varmt i går att träden exploderade ut pollen. Satt ju ute en sväng och det räckte tydligen för att det skulle börja klia. Jag äter ju medicin men den klarade tydligen inte av allt pollen. Så idag blev det glasögon på. Min optiker har sagt att det inte är bra med linser när man känner av allergin i ögonen, så jag lyder duktigt...

I dag har barnens farmor varit här på mat. Bra att hon får komma hit någon gång också än att det bara är vi som är där. Astrid var väldigt intresserad av Vera (hund) i början men sen glömde hon bort henne. Vera ligger mest under mattes stol och märks inte av värst mycket.

Nu har precis grabbarna kommit in efter att ha varit ute i parken i två timmar. Gud så gött att de kan vara ute själva. Nu borde de vara nöjda och glada och somna fint i kväll. I morgon ska Lucas till skolan och få äta där. Han ser fram emot detta som bara den. Skulle vilja vara en liten mygga och titta på honom... eller kanske inte.

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0