Vill oxå!

Jag vill också åka utomlands till värme och sol! Känns som att alla gör det eller har gjort eller ska. Är så sugen på en utlandsresa, men det kommer nog att dröja många herrans år innan det kommer att hända. Om inte pengar skulle börja regna från himlen. Eller att någon rik avlägsen släkting som jag inte ens vet om dör och skänker pengarna till mig....

Camilla Läckberg är utomlands, Pernilla Wahlgren är utomlands, flera som jag känner ska utomlands eller har varit....  Denna årstid vill man åka bort en sväng eller ialla fall ha en resa att se framemot. Det är så avkopplande att åka bort en sväng.  Men vi ska ialla fall se till att komma i väg till ev Eskilstuna Zoo i år igen. Alltid något! Får se om det blir någon semester för mig överhuvudtaget i år. Ja, nån dag blir det väl hoppas jag. Det beror på vart mitt liv tar vägen. Den som lever får se!

I dag hade vi tänkt att åka till badhuset, men då både Lucas och Astrid är lite förkylda ställde vi in denna tur. Synd för det var typ evigheter sedan som vi var där. Jag hade tom köpt en ny baddräkt. Men den finns ju kvar.

I morgon kväll är det APT på mitt jobb. Det ska bli kul. Vi ska se någon film som har gjorts i kommunen (Hammarö) och sen var det lite diskussioner tror jag. Får veta mer i morgon.

Nej nu är det dags att göra sig ordning så att det blir något gjort i denna familj.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Ni får väl ta och resa hitåt när det blir lite varmare ;)

kram

2011-01-23 @ 10:47:36
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Per

Det är utanför värmland så det får väl kallas utomläns!!!

2011-01-23 @ 11:12:12
Postat av: Louise

Ha ha! Det får nog bli så. Ni har det kanske varmare hos er än hos oss.... :) hihi! Fram med baden baden i trädgården och en drink så ska det nog gå bra!

2011-01-23 @ 11:46:25
Postat av: Anna G

Ja visst vill man iväg...Vi åker 9 feb och det ska bli såååå skönt-hoppas jag... =) Men man får ju även lite ångest för det är mycket pengar som svischar iväg på kort tid. Kram

2011-01-23 @ 21:14:05
URL: http://dorisfunderar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0