Dop, strykjärn

I går var vi på Novas dop, så nu är även hon med i svenska kyrkan. Har aldrig varit med om en unge som är glad under hela dopet. Hon skrattade och hade jättekul :) Hon gillar verkligen att stå i centrum. Per filmade men vi glömde att ta med den "vanliga" kameran så jag har tyvärr inga kort att visa.

Nyss skulle jag stryka de gardinvepor som jag skulle sätta upp i vardagsrummet.... en vepa gick bra, sen gick strykjärnet sönder... För er som har bra minne så kanske ni kommer ihåg att detta har hänt förut. Kollade på kvittot och förra året i april gick det förra sönder. Det verkar alltså vara skitstrykjärn som jag får. Per ska åka iväg till Siba senare och byta igen....
Nu har jag alltså en vepa som hänger uppe, den andra hänger över strykbrädet och väntar... Hade också tänkt idag att stryka lite kläder så att jag slipper det i morgon kväll. Vi får se hur det blir med det.

I morgon ska jag iväg på den där trevliga glukosbelastningen också. Urk och blä. Ser inte fram emot detta kan jag informera er om. Det tar ca 2,5 timme så nu ryker det flex för mig igen. Det är så tråkigt att jag aldrig kan utnyttja min flex till något kul utan bara till läkarbesök, bm-besök och nu glukosbelastning.  Håll tummarna för att det går bra i morgon och att det inte visar att jag har någon dum diabetes. Tror iofs inte att jag har det men man vet ju aldrig.

Kram från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0