Jag är naken!

Jag är naken utan Astrid. Har lämnat henne på dagis och jag kände när jag var till Ica att jag saknade något. Känns väldigt tomt att inte gå med barnvagnen och inte ha någon att prata med. Vi har ju varit med varandra ända sedan hon föddes och nu skiljs vi åt. Känns ovant, men jag vet att det går över, har ju gått igenom detta tidigare...

Idag ska hon sova där för första gången. Är planen i alla fall... vi får se vad hon säger om det. I värsta fall får hon sova i vagnen när jag hämtar henne.

I går var det den STORA dagen för Lucas, han började skolan! Så nervös han har varit hela helgen och på morgonen igår. När jag hämtade honom i går efter skolan berättade han att han inte längre var nervös. Lilla stumpen! Han kommer nog att trivas bra i skolan, där händer det lite mer än vad som hände på hans dagis.
Mina pojkar blir stora killar nu!

Nu har vaktmästaren varit här och fixat lite här och där. Trevlig man är han! Det värsta var att han höll på att svimma i Ludwigs rum när han var där och fixade. Det var väldigt kvavt där och han vart yr. Usch, tur att man jobbar på Claratappen och vet hur man ska göra med svimmfärdiga män :) Det gick ialla fall bra när vi öppnade mer korsdrag. Tur det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0