Tjolahopp!

Nu har Astrid börjat på dagis. (förskola för de som vill). Det har gått jättebra fram till idag... Hon vaknade i natt vid 00.30 och jag kände att hon var varm. Suck, feber och snuva idag. Måste säga att hon är väldigt pigg för att ha 38 i temp. Visserligen har hon fått alvedon, men jag har inte för mig att grabbarna var så här aktiva när de var sjuka i samma ålder. Har ett svagt minne av att jag typ bara satt med de i knä när de hade feber. Men inte Astrid inte. Då kan man ju tro att hon är sjuk! :)

På måndag börjar grabbarna i skolan! Gud så skönt. De har tråkigt nu, inga andra barn är hemma typ och de träter på varandra varje dag. Nu är de faktiskt uppe och leker och ta i trä, än så länge går det bra.

Nu har jag satt på dvd:n från vårt bröllop. Tänkte att det var dags för Astrid att se detta...

Är så sugen på att gå på bröllop. Har inte varit på något efter vårt. Vi måste ha avskräckt folk från att gifta sig. Hi hi!

Tycker faktiskt att våra grannar kan gifta sig nu... och jag vill komma...

Gud vad liten Lucas var när vi gifte oss. Två år var han då. Ser nu på filmen att han är ju pytteliten. Så söt och gullig. En tvärhand hög ungefär...


Kram


Kommentarer
Postat av: Anneli

jasså det tycker du käre granne, det kommer tyvärr nog aldrig bli av tror jag, för min sambo vill inte. Sorry



Ja det ska bli skönt att skolan börjar nu på måndag, jippie

2010-08-20 @ 12:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0