Kalas och en jädra massa snö!

Nu har vi allt fått snö så det räcker. Vi kan aldrig mer klaga på att vi inte har en riktig vinter i Sverige i alla fall.  Jag är väldigt tacksam att jag inte behöver ge mig ut i dag eller i morgon.

Lucas har haft sitt barnkalas idag. Phu, det var jobbigt. De var totalt 6 grabbar, och tillskillnad till Ludwigs kalas som var totalt 10 barn var detta kalas 10 gånger jobbigare. Hua! Men nu är det klart för i år! Nästa år går han i skolan och då tror jag att vi ska låna gympasalen på skolan och slå ihop kalasen för boysen. De har nog ungefär samma komisar då. De ska ju gå på samma avdelning.

Astrid sover och jag sitter här brevid Lucas som leker med sitt nya lego. Han har byggt ihop en starwars svävare alldeles själv. Duktig grabb detta!

I kväll vankas det melodifestival igen. Ska bli spännande att se hur denna deltävling blir.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med dig angående snön, var glada att ni slipper skotta!

Kram Nina

2010-02-21 @ 20:05:38
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0