Natten som var

Gick jättebra. Lilla damen vaknade upp vid 22-tiden, jag buffade om henne och hon somnade om så skönt. Nästa gång hon vaknade upp var vid 4-tiden. Då fick hon faktiskt äta av mig. Hon gjorde det, fick en ny blöja och blev buffad till sömns igen. Det hela tog max 10 minuter. När hon vaknade upp nästa gång var det morgon och dags att gå upp. En helt underbar natt helt enkelt. Det var rekord för oss att hon sov så bra.

Nu är ju frågan om hur hon ska sova i natt.... det värsta är att hon har typ bara ätit välling idag och hon är lite febrig. Så med andra ord väntar jag mig inga rekord denna natt. Kanske rekord i nattamning vem vet!?

I dag har vi varit och slängt en massa skräp på tippen. Skönt att få rensa ut allt gammalt skräp. Nu kan vi fylla på med nytt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Louise!

Kolla in dessa små söta uggs till Astrid, hon skulle vara supercool till nästa vinter i dem

[email protected]

2010-03-05 @ 16:22:13
Postat av: anneli

www.babyboots.blogg.se

den sidan skulle de va

2010-03-05 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0