Per fyller år!

Japp idag fyller Per år! Hela .. år blir han idag. Han vill ju som vanligt inte bli firad. Men lite blir det ju. L & L har gjort teckningar till honom och Lollo med Leif var här och gav present. Av mig får han mat! Snällt va? Har inga pengar och han behöver inget speciellt just nu. För honom blir det en present att jag inte köper något.

Vi ska käka gott i kväll och dricka gott vin. Nu har jag kommit igång med mitt vindrickande... hihi!

Nu vill Astrid ha mat, får se om vi har någon smaskig mat i kylen,.

Kram

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj, nu börjar han bli riktigt gammal den mannen, du får gratta honom från mig. Har han börjat fått nån 5 årskris än då, hahahaha

2010-03-06 @ 10:00:33
Postat av: Cissa

Grattis till Per! Hoppas det inte är någon kris ännu för det är väl faktiskt 3 år kvar tills du byter den första siffran?

2010-03-07 @ 16:56:31
Postat av: Louise

Ha ha Cissa! Nu ligger du inte på pluss hos Per... det är faktiskt 4 år kvar till 50... Kris har han hela tiden :)

2010-03-07 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0