Nackspärr!

Som trebarnsmamma och hustru har jag nu insett att det där med sömn är något jag kan glömma... Är det inte den ena ungen efter den andra som vaknar och ropar efter världens bästa person = mig, så är det min man som är uppe och travar och duschar... Mannen har varit dålig i helgen och dusch har lindrat hans krämpor. Jag har svårt att somna om när jag har vaknat på morgonsidan så då ligger jag och lyssnar på diverse ljud. I natt har det inte blivit mycket sömn inte. Längtar tills i morgon på jobbet då de enda som stör mig är givarna :)

Till råga på allt så har jag tydligen legat på ett dumt sätt i natt för min nacke är stel som sjutton. Men det som inte dödar det härdar! Jag är djävligt härdad...

Nu ska jag upp och torka rent den yngsta i familjens rumpa, det har visst hänt något där som stinker illa...

Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Förstod att han inte var okej gubben din för jag vaknade av att er dusch var på, varför tänkte inte byggherrarna på att isolera varje lägenhet så slapp grannarna höra varann. Äntligen när L sov så bra så vaknar jag av eran dusch :-(

Mår ni bra då, min gubbe är inte heller okej så han har isolerat sig nästan i vårt sovrum

Det är tur att vi kvinnor är så starka och klarar allt :-)

2010-09-26 @ 16:24:51
Postat av: Louise

Jag vet, det är jätteirriterande att höra när andra duschar. Fast man får väl vara glad att grannarna är renliga :) Vår dusch lät ännu värre förut innan Otto var hit och fixade något i själva kranen.... men man hör ju alla i huset känns det som. I dag är Per piggare, men inte helt kry. Vi andra mår på topp! Men det är tråkigt när en är sjuk, det drar liksom ner stämningen i hemmet... Fredags och lördagsmyset blir inte detsamma. Kram

2010-09-26 @ 17:26:47
Postat av: Anneli

Jo det har du rätt i, den lät värre förut. Det är nåt jäkla virus som går nu för det är många som klagar på förkylning, huvudvärk m m. Så det är väl tur att vi andra peppar peppar har klarat oss än.

Ja J ställde lite till det för mig imorrn då han blev sjuk nu, hade tänkt vara helledig från vfu;n på tisdan men får bli det imorrn istället, men ska ändå dit på e.m o jobba i tre timmar så L får vara hos mormor i några timmar. Allt löser sig/ godnatt mer er nu

2010-09-26 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0