BIL

I dag  på förmiddagen ska vi hämta vår nya bil! En volvo v-50 årsmodell 2004! Åh det ska bli så kul att få köra den!!!
                              image23

Visst är den fin???

Nu har en kille från Anticimex varit här. Vi har ett getingbo på balkonen. Hoppas att han lyckades döda dem. Är inte rädd för getingar, men man vet ju aldrig om jag eller någon annan i familjen är allergisk.

Förra veckan hade Lucas nässelutslag ett dygn. Han såg skitläskig ut. Han hade feber och sen fick han stora röda fält lite här och där på kroppen. Han hade ont, det var så synd om honom. Som tur är sitter det bara i 1 dygn så dagen efter på dagen var han bra! Tokigt...

För snart 2 veckor sen var vi till Mariebergsskogen, det har ju blivit  jättefint där. Roligt för både barn och vuxna. Längtar tills lekparken ska bli klar där också.

image24           image25


Nu har jag inte så många veckor kvar att jobba. Så skönt, jag är så trött på att jobba.... Har börjat att plugga lite inför omtentan också. Det är ju ännu mindre kul! Men jag kommer ju inte undan.
I dag är det mulet och jag tror att det blåser en del också. Det är med andra ord perfekt bilväder! Hur bra som helst.
Snart flyttar syster hit också, ja inte bara hon utan Robert och Lilly får också följa med. De kommer hit ikväll förresten, ska bli kul att träffa dem igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Lycka till idag med bilen och kör försiktigt :)
/C

2007-08-02 @ 09:33:34
Postat av: Sofia

Ni kan komma och hämta mig och sen tar vi en kaffe :D

2007-08-02 @ 12:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0