Gett plasma

I dag har jag varit duktig, ialla fall på förmiddagen! Jag lämnade plasma igen. Har misskött mig sedan i somras. Det har inte blivit av helt enkelt. Men nu äntligen, ska försöka komma i väg lite oftare nu. Sen blir det ju lättare när jag jobbar där. Som vanligt behövs det mer givare! Kom igen nu!!!!
BLODBLOD

Efter tappningen idag gick jag hem och sen har jag suttit och skrivit klart mitt PM till handledaren, kollat upp vad jag ska göra de närmsta veckorna. Känner mig väldigt seg i kroppen och huvudet efter givningen idag, brukar inte känna något. Är säkert något på G i kroppen, har ju varit frisk i några veckor nu så det är väl dags!

Nu ska jag hämta barnen.

image92

Kommentarer
Postat av: Nina

Å Kaj Pollak skulle jag också vilja gå på föreläsning med... =) Bli inte sjuk nu! Ser ju fram emot att träffa er i helgen! *kram*

2008-04-09 @ 20:25:31
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Cissa

Duktig du som lämnar plasma :) Nu ska jag snart åka på frukostmöte ska bli trevligt både att lära sig och god gratis frukost :) Hörs senare jag ringer som vi bestämde igår.

2008-04-10 @ 07:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0