Åh mitt huvud

Det har varit en jobbig skoldag. Den var lååång. Började en ny kurs, specialpedagogik. Ämnet är ju intressant, men det var segt att bara sitta och lyssna i flera timmar. Det blev till slut så att man inte orkade tänka, utan satt mest och kämpade för att inte se ointresserad ut...

Det blev lite av en chock att gå från en klass på 8 elever till att vara ca 40st! Lite skillnad. I morgon kommer vi dock att vara halvklass och det känns bra.
Nej nu måste jag ner och skriva klart en grej till i morgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas huvet känns bättre idag ;) *s*
Kramar N

2008-01-22 @ 13:53:23
URL: http://ninasegen.blogg.se
Postat av: sara

hejsan! jag funderar på att börja läsa specialpedagogik! jag undrar hur du tycker att kursen är ! och måste man ha läst något innan för att gå den ? :)

2008-08-06 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0