Snart tenta igen....suck

Har suttit i skolan hela dagen med studiegruppskompisarna. Känner mig så trött på att plugga till tenta nu. Det ska bli skönt i nästa kurs att få skriva ett arbete istället. Kommer säkert att klaga då med.... aldrig nöjd. Det är så jobbigt att sitta och plugga, får så ont i ryggen, känner mig som att jag har blivit stelopererad varje gång jag reser mig upp. Blir liksom sned i hela ryggen och det går inte att räta upp. Ont gör det också.

Nu är Ludwig inne hos Märta och jag sitter här. Lucas leker í sitt rum, nu ropar han hallå! Men jag förstår att det är inte till mig utan något som ingår i leken. :) Undrar vad han leker... ingen idé att fråga.

Ska snart ner och kolla in i kylskåpet för att se om det går att få i ordning något till ikväll, sen är det lite mer plugg som gäller.  Längtar till torsdag eftermiddag när tentan är klar och jag ska till kiropraktorn igen. Sen på fredag är det dags för att ta tag i ny kurslitteratur. På lördag ska jag hem till Malin i studiegruppen

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det gick bra för dig idag! jag tycker att det kändes bra för min del..men förväntar mig inte mer än G. Vi får höras imorrn om drinkarna tills på lördag! kram kram

2008-01-17 @ 15:22:33
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0