Utmanad

Jag har blivit utmanad av Nina i detta. Bäst att lyda och det verkar kul.


Regler:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
Jobba, jobba jobba och bada barnen sen ska jag njuta av kvällen.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var det 1998. Jag jobbade på samma ställe som nu, fast andra lokaler. Var sambo med mitt ex.

Ställen du bott på?
Karlstad, Hammarö och Karlstad igen...

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
Jag skulle köpa oss en tomt och bygga mitt drömhus, det är det första jag skulle göra. Sen skulle jag betala av csn och andra lån/skulder. Handla som en tok och lägga undan en del till barnen och framtiden.  Skulle köpa mig en egen bil också. En ny cykel skulle inhandlas, kan man ju unna sig....  Fan vad coolt det skulle vara att ha så mycket pengar.

Nu ska visst jag utmana några också....

Cissa http://www.fortyseven.blogg.se/
Sara: http://blogg.petersara.se/
Susanne: www.suss.bloggagratis.se

Det skulle vara 6 st, men jag kommer inte på någon mer...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0