Sitter här igen

och skriver på arbetet. Har jobbat i två dagar och ska jobba måndag och tisdag så nu gäller det att passa på i helgen. Det börjar bli stressigt nu. Ligger efter med arbetet.

I torsdags sprang jag vårruset! Japp ni läste rätt... jag SPRANG!!! Det var jättekul och så skönt det kändes efteråt när jag insåg att jag faktiskt hade tagit mig runt hela banan utan att falla ihop! Det var jag Sara och syrran som höll ihop i spåret. Vi hade samma tempo så det passade väldigt bra. Mamma var också med, men hon startade senare än oss och hon var nog inte lika snabb... hihi

Irriterande var det att de som startade i gruppen "springa" hade inte förstått att det betyder att man ska springa och inte GÅ! Herregud alla kvinnor och tanter, lär er läsa! Det var fruktansvärt irriterande att behöva springa sick sack i banan. Att det ska vara så svårt för en del!

Nu har Per tagit med barnen till farmor, tror att Sofia och Louise också skulle vara där. Jag får vara i fred. Skönt. Sitter och lyssnar på intervjuerna jag har gjort med lärarna och det är lättare att göra det när ingen är hemma.

Här får ni se ett kort på när jag sprant i torsdags. I bakgrunden syns även Sara och syrran!

Kram på er i regnet, och alldelse nyss snöade det faktiskt!



image98



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktiga vi var! :) Rolig bild! Jag är lite sugen på Stadsloppet också... är du på? hehe! ;) kram

2008-05-17 @ 16:29:15
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Sofia

Guud vad smal du börjar bli :) Så fint så fint, bra jobbat där :D

2008-05-17 @ 19:33:47
Postat av: Sara

hej! nä jag har inte hört ett jota från honom än...:( känns knappt som det är nån idee att ha handledning snart...d ska ju va inne om en vecka... ses imorrn! kraaam

2008-05-19 @ 16:48:24
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0